Faceți o listă a vehiculelor pe care vreți să le colantați – vedeți dacă puteți descărca un plan al mașinii, sau sunați-ne dacă aveți nevoie de ajutor cu asta. Vă ajută să vizualizați exact unde colantarea va avea loc, ce părți va acoperi și să vă decideți pe ce parte a mașinii doriți o anumită parte a design-ului.
Faceți o mică înspecție a vehiculului. Dacă sunteți interesat de colantarea unui tir sau a unei dubițe, aveți grijă la urmele de rugină, spre exemplu.
Decideți-vă asupra bugetului. Când vine vorba de colantări, sunt multe decizii de luat - fie vreți o colantare economica (materiale mai putin rezistente pentru o peroada de maxim 3 luni sau o colantare de lunga durata 3-5 ani. Luați legătura cu noi și vă vom ajuta să luați decizia potrivită pentru dumneavoastră.
Spațiile fontului, formă și lizibilitate
Este o mare diferență între un brand recunoscut internațional și un design complex, pe care, din păcate, nu-l poate citi nimeni... Font-urile de tip grafitti sunt un exemplu perfect, arată bine, toată lumea spune că este cool, dar, realitatea este că oamenii nu le vor ține minte!
Colantarea comercială trebuie să vă reprezinte brand-ul și să fie ușoară de înțeles, astfel încât atunci când treceți pe lângă un client potențial care ar vrea să vă contacteze, vă va ține minte.
Decideți-va ce vreți să spună colantarea dvs., - ceva simplu este de obicei cel mai bun(ex. Coca-Cola, Apple, etc).
Tineți minte că vorbim despre vehicule care de obicei sunt în mers, fontul trebuie să fie foarte ușor lizibil, fără ca cineva să fie nevoit să vă facă o poză pentru a o analiza mai târziu.
Fonturile trebuie să fie despărțite într-un mod simetric, pentru a nu face literele prea aproape una de cealaltă și nici prea departe.
Gândiți-vă ce parte din vehiculele dvs. sunt cele care ies în evidență cel mai des. Este o idee bună să aveți date de contact pe spate, astfel atunci când un șofer este în spatele dumneavoastră, va fi ușor pentru el să le vadă. Părțile laterale sunt de obicei cea mai bună poziție pentru un design grafic mai complex sau pentru cuvinte mai lungi.
Luați în considerare și poziția geamurilor!
Dacă plasați text pe capotă, asigurați-vă că aveți un efect de oglindă, pentru că de obicei, șoferii din fața dumneavoastră vă vor vedea printr-o oglindă, dacă text-ul este plasat normal, nu îl vor putea citi.
Chiar dacă sunteți în trafic sau masina parcata undeva, oamenii vor vedea imediat cu ce vă ocupați și vă vor ține minte dacă vor avea nevoie de serviciile voastre în viitor. Spre exemplu, dacă aveți cuvinte înalte în jur de 8 centimetri, pot fi vizibile de la 7.5 metri. Cu cât sunt mai mari literele, cu atât mai multă lume le va vedea.
Design-uri grafice care rezonează. În final, când cunoașteți bugetul, mărimea, cuvintele și fontul trebuie sa va gândiți și la un design pe care CLIENTUL ar vrea să-l vadă.
Dacă faceți reclamă la un produs de lux sau un brand rafinat atunci culorile reci și un design classic este perfect.
Pentru un brand energetic și rapid, ar trebui să folosiți combinații de culori cu impact!
Culoarea este la fel de crucială ca un font, și poate să facă un logo sau un slogan să iasă în evidență!
În timp ce literele albe plasate pe un vehicul negru sunt ușor de citit, dacă ați schimba culoarea albă cu roșu ar fi aproape imposibil de citit. Dacă culorile companiei dvs. nu ar funcționa pe un anume vehicul, puteți remedia asta oricând – puteți folosi cutii de text, puteți folosi diferite umbre, și alte multe astfel de efecte. Dacă aveți nevoie de ajutor cu asta, ne puteți contacta!Totul este despre combinarea unui design grafic cool cu o iconografie ușor de citit, care să denote mesajul și energia pe care clienții și-ar dori să le vadă și să le asocieze cu brand-ul dvs.
Aveți încredere, acordând puțină atenție încercând design-uri va aduce rezultate.
Pentru ajutor legat de design-ul potrivit pentru colantare, sau poate pentru cea mai bună metodă de a combina culorile brandului dvs. într-un design aparte, nu ezitați în a suna echipa STREETdesign.ro
Insipționarea autobuzelor și reclamele pe mijloacele de transport în comun sunt modalități magice de a-ți promova brandul și de a ajunge la un public larg și variat. Cu experiența noastră de monitori profesioniști și cu avantajele incredi...
Continuând să utilizați site-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor pentru a îmbunătăți navigarea site-ului, pentru a analiza utilizarea site-ului și a asista la eforturile noastre de marketing. Sunt de acord