Brandingul auto poate reprezenta un instrument incredibil de puternic în arsenalul de marketing al întreprinderilor medii si mari.
În zonele cu trafic intens, un singur vehicul ar putea fi văzut de peste 3.000 de potențiali clienți pe oră și dat fiind că există peste 8,8 milioane de vehicule înmatriculate care circulă pe drumurile din Romania, oferă o expunere potențială de neegalat.
Brandingul auto funcționează cu adevărat? Vestea bună este că statisticile sunt convingătoare:
· Rentabilitate – Cercetările efectuate de OAAA și 3M arată că personalizare vehiculelor are cel mai mic cost la o mie de afișări (persoane care văd mesajul dvs.) și cel mai mare număr de afișări, decât alte canale publicitare, inclusiv televiziune, reviste, ziare, radio și panouri publicitare. Ar fi de 25 de ori mai scump să ajungeți la același număr de persoane cu un afișaj exterior static.
· Expunere - Brandingul auto garantează vizualizări și afișaje ori de câte ori vehiculele dvs. se află pe șosele. Chiar și atunci când sunteți parcați la supermarket sau în trafic, brandingul auto continuă să ofere rezultate. Potrivit Geopath, în zonele aglomerate, brandingul auto poate genera 30.000 de afișări zilnice la o medie de 101 afișări pe km.
· Ratele de observare – În comparație cu alte forme de publicitate, cum ar fi reclamele TV și radio, brandingul auto este mai puțin probabil să fie ignorat. In Romania nu exista studii de piață, dar cercetările efectuate de Asociația Americană a Camioanelor și Goo Technologies au arătat că 96% dintre persoane observă reclamele de pe partea laterală a camioanelor, în timp ce 37%, 36% și 35% dintre persoane ignoră reclamele de la TV, radio și, respectiv, din ziare.
· Nivelul de reamintire – Brandingul auto se bucură, de asemenea, de niveluri de reamintire imbatabile, deoarece oamenii sunt foarte atenți în timp ce conduc. Cercetările efectuate de RYP & Becker Group au arătat că 97% din public își amintește reclamele de pe vehicule, 75% dintre aceștia își formează o impresie despre marca promovată și oferta sa.
Care sunt beneficiile brandingului auto?
Un vehicul cu un design atrăgător și detalii de contact clare poate îmbunătăți imaginea unei firme, poate crește gradul de conștientizare a mărcii și o poate ajuta să câștige noi afaceri. Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile convingătoare asociate cu brandingul auto.
Vă mai prezentăm câteva:
1. Puteți măsura randamentul investiției
Utilizati un număr de telefon specific pentru anunțurile de pe vehiculele dvs.
Crea o pagină de destinație separată pe site-ul dvs. web pentru persoanele care răspund la o reclamă de pe vehicul
2. Este un cost unic
Unul dintre cele mai mari beneficii ale brandingului auto este faptul că reprezintă un cost unic care va continua să genereze un randament. Spre deosebire de reclamele online, unde trebuie să plătiți pentru fiecare vizitator nou pe care îl primiți, brandingul auto este un cost fix care vă va acoperi până când semnalistica trebuie înlocuită după trei sau cinci ani.
3. Este discret
Spre deosebire de alte forme de publicitate, brandingul auto atrage atenția potențialilor clienți fără a le distrage atenția de la ceea ce fac. Clienții răspund mai bine la publicitatea care este livrată într-un mod neinvaziv, deoarece nu invocă sentimente negative față de afacere sau marcă.
4. Este rapid
Crearea brandingului auto poate fi, de asemenea, un proces foarte rapid. Dacă optați pentru un design relativ simplu și aveți doar câteva vehicule, întregul proces poate fi finalizat în doar câteva zile.