Meniu
Telefon
Suna
Email
Cere oferta
Harta
Locatie

Greșeli de proiectare branding auto

Home » Resurse

EVITAȚI GREȘELILE ATUNCI CÂND VĂ PROIECTAȚI COLANTUL AUTO

La fel ca în cazul oricărei reclame, designul joacă un rol important atunci când vine vorba de a vă ajuta să transmiteți mesajul. Evitați unele dintre cele mai frecvente greșeli de proiectare a colantului auto pentru a vă asigura că mesajul ajunge la publicul dvs. și este auzit tare și clar.

 

PRINCIPII CARE SĂ VĂ GHIDEZE PENTRU DESIGNULUI PERSONALIZAT AL COLANTULUI AUTO

Deși este normal să ne gândim la design ca la ceva artistic și liber, ceva ce nu are „reguli” sau „cerințe", realitatea este că un design bun se bazează pe un set de principii. Atunci când cineva ignoră principiile unui design bun, mesajul pe care dorește să îl transmită se poate pierde, iar impactul general pe care anunțul îl are asupra unui vizualizator este redus.

 

Principiile de bază ale unui design bun sunt adesea atribuite lui Dieter Rams, un designer industrial care a lucrat cu micul producător de aparate electronice Braun în anii 1970. Conform principiilor lui Rams, un design bun este:

  Estetic

✔ Inovator

✔ Discret

✔ Util

✔ Cinstit

✔ Durabil

✔ Profund

✔ Cât mai puțin design posibil

 

Țineți cont de aceste principii pe măsură ce vă proiectați colantul auto personalizat pentru a vă ajuta să creați un afișaj atrăgător și echilibrat.

 

Atunci când vine vorba de proiectarea colantelor auto, există mai multe moduri de a pune în practică principiile lui Rams. Evitarea următoarelor greșeli comune vă va permite să proiectați un colant auto care să fie util, ușor de înțeles, plăcut din punct de vedere estetic și care să îndeplinească principiile de bază ale unui bun design.

 

1. PREA MULT TEXT

De cele mai multe ori, oamenii vor vedea colantul dvs. auto atunci când trec pe lângă mașina sau camionul dvs. Chiar dacă se plimbă pe trotuar și se uită la vehiculul dvs., tot vor fi în mișcare o mare parte din interacțiunea lor cu designul dvs. Din acest motiv, trebuie să vă păstrați mesajele scurte și clare.

Limitați-vă textul la cele mai importante detalii, cum ar fi:

enlightenedNumele de marcă

enlightenedMotto-ul sau sloganul

enlightenedO listă cu puncte marcatoare a serviciilor

enlightenedAdresa de e-mail și site-ul web

enlightenedLocațiile deservite

enlightenedNumăr de telefon

enlightenedApel la acțiune

 

2. TEXT PREA MIC

Omiteți „scrisul cu litere mici” atunci când proiectați un colant auto. Este probabil ca nimeni să nu se apropie suficient de mult de mașină sau de camion pentru a citi ceva imprimat pe colant cu litere foarte mici. De cele mai multe ori, cu cât dimensiunea textului este mai mare, cu atât mai bine, atâta timp cât totul se potrivește pe vehicul și este vizibil pentru ceilalți participanți la trafic.

Rețineți că este probabil ca oamenii să se uite la vehiculul dvs. pentru o perioadă scurtă de timp, deoarece sunt în mișcare, astfel încât să aveți nevoie de un mesaj mare, simplu, pe care oamenii să îl poată asimila doar printr-o privire rapidă.

De asemenea, unii vizualizatori pot fi la o distanță destul de mare. Cu orice semnalizare exterioară, este o idee bună să urmati regula de 1 la 10, care prevede că un text cu litere cu înălțime de 2,5 cm va putea fi citit de la o distanță de maximum de 3 metri. Pentru fiecare centimetru în plus de înălțime a literelor, veți câștiga încă 3 metri de lizibilitate.

 

3. ALEGEREA FONTURILOR ILIZIBILE

Tipul de font pe care îl alegeți influențează, de asemenea, dacă oamenii pot citi sau nu colantul dvs. atunci când trec pe lângă dvs. cu 90 km / ora . Unele fonturi sunt pur și simplu prea dificil de descifrat, cum ar fi scripturile sau orice alt font care este conceput să arate ca scrisul de mână. Chiar și fonturile serif, care sunt de obicei ideale pentru materialele tipărite, pot fi dificil de citit de la distanță sau atunci când cineva trece cu viteză.

Pentru ca un colant auto să fie cât mai ușor de citit, alegeți fonturile fără serif — cum ar fi Arial sau Helvetica — sau cele mai simple fonturi serif și renunțați la scripturi.

 

4. CREAREA UNUI DESIGN ÎNCĂRCAT

Proiectarea unui colant auto personalizat poate fi distractivă. Puteți să vă jucați cu culorile și modelele și să găsiți modalități de a exprima vizual ceea ce este afacerea dumneavoastră. Un lucru pe care trebuie să-l evitați atunci când vă proiectați colantul este să includeți totul, inclusiv chiuveta de bucătărie, în design.

Un design încărcat este dificil de citit și poate chiar să-i facă pe oameni să nu mai privească.

Care sunt câteva semne care indică faptul că un colant auto are prea multe lucruri decât ar trebui?

 

Dacă optați pentru un design mai simplist, elementele pe care le-ați ales vor ieși în evidență, atrăgând și captând atenția.

 

5. LIPSA IDENTITĂȚII MĂRCII DVS.

Ați cheltuit timp și bani pentru a crea colantul auto cu scopul de a-l utiliza pentru a vă face cunoscută identitatea de marcă și, eventual, pentru a atrage noi clienți. Nu faceți greșeala de a nu-i lăsa pe oameni să afle cine sunteți. Dacă uitați să vă marcați colantul poate însemna orice, de la a imite denumirea comercială sau logo-ul până la a proiecta într-un mod care nu ia în considerare schema de culori semnătură sau stilul companiei dvs.

Faptul că nu vă marcați colantele poate fi o greșeală deosebit de importantă pentru companiile care au dobândit deja o recunoaștere a mărcii sau a numelui. Imaginați-vă că ați vedea un vehicul care circulă pe stradă și pretinde că promovează un sandviș nou la McDonald's. Dar pe vehicul nu se vedeau nicăieri emblematicele Arce de Aur, iar numele mărcii era imprimat cu un font necunoscut pe capota mașinii. Este puțin probabil să vă gândiți că acel colant este asociat cu adevăratul McDonald's și probabil că îl veți ignora sau veți crede că este un fals.

 

6. UTILIZAREA CULORILOR CU CONTRAST REDUS

Unii designeri grafici ar putea dori să prezinte lumii o imagine minimalistă cu un design cu contrast redus. În timp ce modelele cu contrast redus — cum ar fi utilizarea textului gri deschis pe fundal alb sau a textului albastru deschis pe fundal albastru mediu — ar putea arăta frumos, acestea au tendința să fie dificil de descifrat. Acest lucru este valabil mai ales pe un colant auto când o persoană are la dispoziție doar câteva secunde pentru a se implica și a analiza textul.

 

Pentru cele mai bune rezultate, folosiți scheme de culori cu contrast ridicat. Dacă aveți fundal alb, alegeți culori închise pentru text. Dacă aveți un fundal închis, alegeți culori deschise. Dacă aveți de gând să amestecați și să asortați culori de pe paleta de culori, alegeți culori complementare opuse pe paletă pentru un contrast maxim. De exemplu, literele mov vor ieși în evidență pe fundal galben, iar literele portocalii vor fi foarte vizibile pe fundal albastru.

 

7. PROIECTARE FĂRĂ A ȚINE CONT DE VEHICUL

Nu uitați să țineți cont de dimensiunea vehiculului atunci când proiectați ambalajul. Un design care va funcționa bine pe un Volkswagen Broscuță va fi probabil minuscul atunci când va fi imprimat pe partea laterală a unui camion cu 18 roți. De asemenea, un design destinat unei camionete de dimensiuni normale nu va fi la scara potrivită pentru o mașină compactă.

Dincolo de faptul că trebuie să luați în considerare dimensiunea și forma generală care vor servi drept pânză pentru designul dvs., trebuie să creați un design care să fie perfect adaptat la vehiculul dvs. Pentru a obține o potrivire perfectă cu colantul, trebuie să țineți cont de marca și modelul vehiculului dvs., precum și de orice modificări ulterioare sau alte detalii care ar putea afecta modul în care colantul se potrivește cu vehiculul dvs.

 

8. IGNORAREA CURBELOR VEHICULULUI DVS.

Tendința în rândul majorității vehiculelor moderne este ca acestea să fie grațioase și curbate, mai degrabă decât cutii cu laturi drepte în sus și în jos. Deși veți vedea laterale drepte la unele semiremorci, dacă proiectați un colant pentru o camionetă, o furgonetă sau un sedan, va trebui să țineți cont de curbele și pantele vehiculului.

Acest lucru poate însemna să vă amintiți că textul dvs. ar putea fi distorsionat dacă trebuie să treacă peste o o denivelare sau o protuberanță de pe partea laterală a mașinii. Înseamnă, de asemenea, să recunoașteți că designul dvs. ar putea să nu fie uniform dacă îl creați având în minte o latură plană și dreaptă și sfârșiți prin a-l monta pe un vehicul curbat.

 

9. IZOLAREA INFORMAȚIILOR ESENȚIALE

Atunci când proiectați un colant auto, trebuie să vă concentrați asupra a patru suprafețe — capota și acoperișul, partea pasagerului, partea șoferului și partea din spate a vehiculului. Deși ar putea fi plăcut să credeți că aveți patru zone separate pe care să vă construiți designul, în realitate, trebuie să vă asigurați că ceea ce văd oamenii pe partea șoferului este același lucru cu ceea ce văd pe partea pasagerului.

Atunci când oamenii trec pe lângă vehiculul dvs. colantat pe șosea, nu vor avea ocazia să se plimbe în jurul camionului sau mașinii dvs. Vor vedea tot ceea ce este imprimat pe partea laterală a vehiculului care le stă în față. Asta înseamnă că dacă imprimați doar numărul dvs. de telefon pe partea șoferului, oricine trece pe partea pasagerului nu va primi această informație utilă.

O regulă bună de urmat atunci când vă proiectați colantul auto este să vă asigurați că toate informațiile esențiale, cum ar fi numele și informațiile de contact, sunt accesibile indiferent de unghiul din care sunt vizualizate.

 

10. IGNORAREA DESIGNULUI PENTRU PLAFON

De cele mai multe ori, persoanele care conduc sau trec pe lângă vehiculul dvs. pe stradă nu vor putea vedea plafonul. Acest lucru este valabil mai ales dacă colantați un vehicul de mari dimensiuni, cum ar fi o camionetă de dimensiuni mari sau duba , utilitara.

Deși trecătorul obișnuit nu va vedea plafonul vehiculului dvs., acesta poate fi totuși o parte esențială a ambalajului dvs. și merită să luați în considerare plafonul vehiculului atunci când planificați designul. Dacă vă parcați vehiculul în fața unei clădiri înalte, acoperișul va fi vizibil pentru oricine se uită pe fereastră de la etajul doi sau de mai sus. Din acest motiv, poate fi util ca numele și informațiile de contact ale companiei dvs., precum și alte elemente de design, să fie incluse pe plafonul vehiculului.

 

Dacă nu ați proiectat niciodată un colant auto și nu sunteți siguri de unde să începeți, experții de la STREETdeign.ro vă pot ajuta să creați un design pentru colant auto care să transmită mesajul și să convingă pe oricine îl vede să acționeze.

Reclame autobuze STB și publicitate pe tramvai
Insipționarea autobuzelor și reclamele pe mijloacele de transport în comun sunt modalități magice de a-ți promova brandul și de a ajunge la un public larg și variat. Cu experiența noastră de monitori profesioniști și cu avantajele incredi...
Informatii clienti
0722934316
Adresa de e-mail
contact@colortuning.ro
Strada Mestecanis 1i
Sector 5, Bucuresti
STREETDESIGN.RO divizie ColorTuning.RO
© Copyright 2024 Street Design